سی و هفتمین یادواره سردار شهید ماشاالله رشیدی درکوهبنان

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر سی و هفتمین یادواره سردار بی سر شلمچه شهید ماشاالله رشیدی درکوهبنان برگزار شد.

در این مراسم جواد محمدی سلیمانی از فرماندهان لشکر ۴۱ ثارالله با بیان خاطراتی از جانفشانی نیرو‌های مقاومت در سوریه گفت: برای برقراری امنیت جان‌ها و خون‌ها داده شده شهیدان بر اعتقادکامل به خدای متعال و قدرت مطلق او اعتقاد داشتند.

وی افزود: شهیدان بر ولایت مداری تاکید داشتند مردان کوفه نامه‌های فراوان به سید الشهدا نوشتند، اما تعداد کمی از زنان حامی مسلم شدند که در نهایت مسلم به شهادت رسید. 

محمدی سلیمانی افزود: بزرگترین تحریم در کربلا اتفاق افتاد نیرو‌های مسلح دور تا دور حرم را محاصره کردند، اما ابوالفضل العباس (ع) تحریم آب را در کربلا شکست.

وی ابراز داشت: شهدا بر رعایت حجاب تاکید کردند شهدا دو راه به ما نشان دادند یک راه از کانال ولایت می‌گذرد در این مسیر حضرت زهرا (س) پهلویش شکسته شد و فرزندش به شهادت رسید و حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز در کربلا به شهادت رسید.

این فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله گفت: قبل از انقلاب از بسیاری امکانات از جمله آب، برق، گاز، تلفن محروم بودیم، ولی به برکت روحیه جهادی شهدا و رزمندگان امروز همه چیز داریم.

وی ادامه داد:امروز جنگ غزه جنگ حق علیه باطل است آمریکا برای چپاول غارت و آدم کشی آمده است در حالی که حرف از حقوق بشر می‌زند.

این مراسم با اجرای گروه سرود منتظران ظهور بخش طغرالجرد، تجلیل از فرماندار کوهبنان، امام جمعه بخش طغرالجرد، فرمانده انتظامی شهرستان، شهردار کیانشهر و مدیر آموزش و پرورش کوهبنان که در راستای برگزاری یادواره همکاری داشتند همراه بود. 

مراسم سردار بی سر شلمچه برای سی و هفتمین سال متوالی به همت قرارگاه سردار شهید ماشاالله رشیدی بخش طغرالجرد برگزار می‌شود.

برچسب ها: حقوق بشر ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار